Har du særlig udfordringer i forhold til nevøsitet?
Det er voldsomt ubehageligt, men meget menneskeligt at blive ramt af nervøsitet både inden og under et oplæg. Faktisk er det vigtigt at være lidt nervøs, så du kan mærke den gode adrenalin. Det er først, når nervøsiteten blokerer, at der skal hjælp til.
Heldigvis findes der metoder til at håndtere nervøsitet. Sammen finder vi frem til hvad, der hæmmer og støtter dig. Du får konkrete øvelser for hoved, krop og stemme. Jeg hjælper dig til at finde roen og det mentale overskud, så du kan holde det oplæg, du drømmer om.
Eksamensnervøsitet
STUDERENDE SE HER!
Brænd igennem til din online/fysiske eksamen
Få hjælp til at fremstå med styrke og nærvær, så du kan få den eksamen, du drømmer om. Du får unikke redskaber og onlinetræning, så du bliver klar til at performe med gennemslagskraft til din mundtlige eksamen.
Hvordan forgår det: Du kontakter mig mobil: 5176 1951 og ud fra en snak om dine udfordringer og behov aftaler vi fokus og tidspunkt for din onlineunderundervisning og træning.
Onlineprogram: Zoom eller anden platform
Få hjælp til at håndtere din nervøsitet, når du skal til eksamen.
Se også onlinekurser (klik her)
Vi finder frem til, hvad der hæmmer og støtter dig og arbejder med konkrete øvelser som for eksempel vejrtrækning, grounding og visualisering. Du får hjælp til at øve dig, så du bliver fortrolig med situationen. Det giver dig selvtillid, når du skal op til din næste eksamen, og værktøjerne kan du bruge resten af livet.
Kunde-referencer: Randers Teater bruger mig til at undervise i SPEAK UP for niende klasserne i Favrskov, Norddjurs og Lemvig Kommune. Over 1200 elever er blandt andet trænet i, hvordan de takler eksamensnervøsitet og bliver gode til at fremlægge i klassen og til eksamen.
Udpluk af udtalelser fra forløb i 9.klasse:
Speak Up vol. 2 Favrskov Kommune
Jeg kan se i de fremlæggelser vi netop har afviklet på 9. årgang, at de for de flestes vedkommende klarer sig langt bedre og de bruger teknikkerne
Vi havde en levende og tydelig underviser, som forstod at inddrage eleverne. De afprøvede det hele på egen krop
Jeg synes, det var super godt, det rystede også klassen bedre sammen, fordi eleverne havde det som en fælles oplevelse
Redskaber i forhold til kommunikation og kropssprog var meget relevant i forbindelse med fremlæggelser og eksamen
Eleverne fik opmærksomheden rettet mod kropssprog, holdning og stemmeføring og hvordan der kan arbejdes bevidst med dette i forbindelse med fremlæggelser og eksamen